THE MOST OFFENSIVE WORDS AGAINST ISLAM!!!

16 Dec

“Apa masalah Mamat India ni? Ada pernah orang mengutuk hang sembah lembu ka? Ada pernah orang mengutuk hang sepahkan jalan dengan buah kelapa? Ada ka? ada ka?”

So far, Pojie xmau la komen lebih² pasal nih. Walaupun Pojie sgt sedih dan kecewa, masih ada rakyat Malaysia yg tidak menghormati agama dan bangsa lain di Malaysia walaupun sudah termaktub di dalam perlembagaan Malaysia akan kebebasan beragama juga bersuara, tp terlalu kerap kali diambil kesempatan oleh pihak² yang cetek pemikiran seperti insan ini. Pojie turut sedih kenapa la orang Melayu dan Islam juga sering dijadikan bahan cemuhan.

Kepada yg bukan berketurunan Melayu dan beragama Islam, cuba lihat dari sudut yg positif dan fahami dulu barulah anda mengenali kami dengan lebih baik. Setiap agama mengajar kebaikan biarpun kepada agama lain. Tp masih kenapa ada perasaan hasat dengki bersarang di hati. Kembalilah kepada kitab dan ajaran kamu, jangan ganggu kami. Kepada bangsa Melayu juga saudara² se-Islam, fikir²kan la. Islam itu terlalu indah, tetapi kadang² apabila sikap yg kita tonjolkan itu terlalu ekstrem dan tidak mengikut amalan Rasulullah junjungan kita, Nabi Muhamad S.A.W, maka inilah yg terjadi. Yang indah kerap kelihatan buruk. Renung²kan la…

7 Respons to “THE MOST OFFENSIVE WORDS AGAINST ISLAM!!!”

  1. Duke Luce Dell'amore Disember 16, 2008 pada 11:59 am #

    kemain nek kite ni berceramah..
    jim nk bukak blog owg tu sat..

  2. SyahNaz BoH Disember 16, 2008 pada 1:06 pm #

    ermmm…. btoi… perkauman kat malaysia masih dpertkai.. pe nie???
    bler malaysia nak maju da… ak kutuk di pon xleh gak… cam kiter yg paham penghrmatn kepada bangsa dan agam yg lain tu ok la.. yg mlyu tk ormat india, cna n lelain tu pon der gak.. bkan nak brat sblh phak la kan.. tp mantelity orng skang nie….

  3. you are now in my zone Disember 16, 2008 pada 2:59 pm #

    narrowminded punyer manusia…JENIS SIAL YG TAK RETI HORMAT AGAMA KAUM LAIN!

  4. Preppy Guy Disember 17, 2008 pada 2:26 am #

    well,biasa lah fikiran smepit kan…it show them that there are not mature enough…

    xoxo

    AL

  5. rizz Disember 17, 2008 pada 4:17 am #

    xde nilai2 murni dlm diri dorg skang ni..takot klau rusuhan kaum blaku

  6. aiZouL diSiSi... Disember 17, 2008 pada 9:31 am #

    no komen

  7. nadzrah Disember 17, 2008 pada 1:02 pm #

    OMG!!!
    sgt offensive words dier!!!
    jahat mulut toi…
    biar dier…
    x pe..
    kite lek2 aje
    jgn cpt melatah
    kui2~

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: