Christmas Gift Exchange Event

18 Dis
Huh, ni entry terkejar² namanyer. Tgh² wat nih ngan sakit perut (+ Kak Rose tggu kat KLCC nak gi PV tgok Histeria, mati ler kne sound!) pas mkn byk² td opis wat majlis tukar² hadiah sempena Krismas yg bakal menjelang nih, so ada la mkn² skali. So inilah sket² yg Pojie smpat snappy² td.

Comei idak?!!
Opismate (unknown) yg feeling² jd Santa Claus ngan Santa Rina bersama rusa terbang… Hehehe…

My gift, cute kan. Apa dalam? Rahsia…
Yeah² dapat hadiah dari opismate. Nak tau apa dlm dia…? Jom bukak!
Ini dia. Christmas decoration – mini train. Cute kan!

6 Respons to “Christmas Gift Exchange Event”

  1. you are now in my zone Disember 18, 2008 pada 3:33 pm #

    chumelnyerrrrrrrrrrrr…poj…mmm…santa claus itiu….keke :p

  2. angloko Disember 18, 2008 pada 3:44 pm #

    pojie… cutenya adiah tu..nuar,santa claus ke rusa terbang yg cute?wakakaka ;p

  3. Preppy Guy Disember 19, 2008 pada 1:08 am #

    wow…best nyer….al pon nak gak..xoxoAL

  4. ReMy Disember 19, 2008 pada 3:34 am #

    christmas, x sabar ni…santa claus biasa dtg umah remy mlm christmas untuk mkn ketupa n rendang, huhu…

  5. rizz Disember 19, 2008 pada 3:36 am #

    beshnye ade gift xchange lak.ekeke wish 2 be there lor pojie:p

  6. ||| PöJìé PööH ||| Disember 22, 2008 pada 4:34 am #

    Nuar;Xpayah la nak puji² Pojie cute nihPenat la xlarat nak kendong pujian tuhHeheheAngah;Ko pun nak ckp aku cute tp malu kan..Xper² aku paham..Thanks btw…Preppy;Nak ker..?Mau hadiah apa utk krismas?Ceh byk byk duit jak!Remy;Wah Santa Claus tu mesti datang dari sabak Bernam kan..Siap reti mkn ketupat rendang segala..Clust!Rizz;Alah apa la yg bestnyer..Mcm bli hadiah utk diri sndiri cuma tukar ngan org lain jer..Nti kita wat gathering tukar² hadiah ok!Bajet RM90 – RM100 ok??Huhuhu…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: