Jemputan Menyaksikan Teater Bangsawan PUTERI SAADONG

14 Feb

Teater Bangsawan Puteri Saadong
Panggung Bandaraya, DBKL
13 – 15 Februari 2009
8.30 malam
Smart kasual
Masuk adalah PERCUMA


Bagi mengubat kegundahan di hati lantaran tidak dapat menyaksikan pementasan Teater Muzikal Puteri Gunung Ledang, dengan ini, Pojie berbesar hati ingin menjemput kawan2 dan pembaca2 sekalian utk menyaksikan Teater Bangsawan Puteri Saadong seperti yg diwar2kan di atas. Puteri Saadong pun jadi la kan. Pojie berhajat utk menyaksikan pada hari Sabtu (14 Feb) bersama2 dengan kwn2 dan Sayap2, jom ramai2 join! Masuk percuma tuh.

*Kredit buat Edy Ramanov atas informasi ini.

10 Respons to “Jemputan Menyaksikan Teater Bangsawan PUTERI SAADONG”

  1. Blog Anuar Kamaruddin™ Februari 11, 2009 pada 11:32 pm #

    mesti seronok nih…tp…huhuhu…mcm ada halangan jer 14 ngan 15hb tu…takper2, tgk canew dlu 😐

  2. Kak Senduk Februari 12, 2009 pada 12:51 am #

    sape putri saadong ni uolss..x kenal pun..akak kenal puteri diana, puteri farah..and cerita puteri je uolls..

  3. rizz Februari 12, 2009 pada 2:46 am #

    rizz nak pegi!!! pojie tumpang eyh…

  4. Remy.com Februari 12, 2009 pada 3:20 am #

    puteri saadong, ingatkan puteri sentubung…

    ish, salah informasi remy dpt dr kawan, huh…

  5. Duke Luce Dell'amore Februari 13, 2009 pada 1:17 am #

    wah!!!nk jd puteri jgk!!

    nek oi!bkn teater ni dh lepas ke??motip ade lg??

  6. Afeeq Februari 13, 2009 pada 5:24 am #

    insyaallah kalu de kelapangan …..

  7. SyahNaz BoH Februari 13, 2009 pada 10:38 am #

    huhuhu…
    sewonok klo dpt tgk teater closic nie..
    dlu kt KL blh pi prog2 cmni..
    skang dgr kaber jer..
    huhuhuhuhu…
    pepepon enjoy ur time..

  8. Aku Nemo... Februari 14, 2009 pada 9:22 am #

    hye pojie… thanks ler perasankn kiter insan yg x penting nieh… hehehe… harap badan jer besar… echehchehcheh… pe2 pon… keep in touch….

    er… korg2 nieh a.k.a sayapians nieh minat tul dgn teater… musikal… classical…. respek ler… kalo lah bleh join sejari… hm… tp… apekan daya… gigi2 nemo memerlukan perhatian yg lebih… cian makcik2 pakcik nnt xleh mamam… hm….

  9. Zeela LaLaLa Februari 15, 2009 pada 7:59 am #

    x hajak aku pun!

  10. ||| PöJìé PööH ||| Februari 16, 2009 pada 3:34 am #

    Nuar;
    Xpelah, org dh tgok PGL lg best kan..
    Kekwat!
    HUhu..

    Kak Senduk;
    Puteri Saadong nih cter zaman2 kiter kat kayangan dulu..
    Hahaha..

    Rizz;
    Ckp jer nak pegi tp haram..

    Remy;
    Puteri Santubong kat Sarawak syg..

    Jim;
    Elo, nih version lain plak..
    Produksi lain da..

    Bump;
    Xlapang la tuh..
    Xnmpk btg idung pun..

    SyahNaz;
    Ala dtg cni leh la lepak sm2 tgok tetaer ok..

    Nemo;
    Baiknyer doc gigi nih..
    Respek sunggoh!

    Zeela;
    Amboi kita dah wat sticky post lagi..
    Dia kata xhajak..
    Siap ko!

    Btw guys, POjie xdpt masuk masa hari Sabtu lepas sbb tlambat n full house. Sakit jiw. Last2 Pojie gi melepak berendam kat umah Eid ngan kwn2 sebagaimana entry dlm blog Rizz..
    Teater nih pun versi lain dari produksi UPSI..
    So later la Pojie update pasal tuh ok..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: