Tak Ada Logika versi acapella choir!

21 Mar
Rajinnyer la aku post entri byk² arini. Xpnh² dibuat. Buang tebiat apa. Bukan apa syg sumer, Pojie kebosanan giler kat opis nih tau. Dh menjelajah blog org, laman web segala macam, smpaia la tetiba Pojie layan YouTube, titiber prsn mende alah nih. Pojie dah la minat koir jugak. Pnh jadi konduktor koir dan penyanyi koir bhgian alto dan soprano (jgn marah ok, Pojie xde sore base), vc ni mnegimbau kenangan² lama Pojie dulu.

Lagu Tak Ada Logika (nyanyian Agnes Monica) telah ditransformasi kan kepada versi acapella choir. Iaitu versi tiasa lagu, hanya menggunakan bunyian² dari anggota badan dan dinyanyikan secara berkumpulan. Nice meh! Siap² dance lg, ala² penyanyi latar Hazami dah. Cuma ada yg kata kurangnya nuansa koir, erm maybe. Ada betulnya. So layan..

Love,

5 Respons to “Tak Ada Logika versi acapella choir!”

  1. hezesuze Mac 21, 2009 pada 11:43 am #

    rasenya..cam akak nak tubuhkan satu group koir khas tuk ‘adik2’ gtew…ketuanya akak pilih pojie…wakwakwakwak

  2. Eazy Izzuddin Mac 21, 2009 pada 1:18 pm #

    niCe!…
    seddap2..
    hihi
    =)

  3. rizz Mac 22, 2009 pada 12:02 am #

    wahh clust vc ni hiksss

  4. Preppy Guy Mac 23, 2009 pada 8:49 am #

    wow…i like it man…

    xoxo

    AL

  5. ||| PöJìé PööH ||| Mac 24, 2009 pada 7:11 am #

    Kak Suze;
    Wahhh, kemaen!

    Eazy;
    Best kan!

    Rizz;
    Meletop kan!

    AL;
    Suker ker?
    Pojie pun suker gak 🙂

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: