Tag from Aizoul: Pening Nak Jawab!

5 Mei

1) Apakah hubungan awak dengan dia (INSAN YANG MENGETAG ANDA)?
Dia kawanku yg SANGAT GEDIK sbb gatai soh aku jawab tag! Padahal dia tau itulah yg paling aku malas nk buat!

2) 5 impressions terhadap si dia..
5 Jer? 100 pun leh bagi tau! (1) Kecik si cili padi, (2) Leh tahan gataiii, (3) Mulut leh tahan lahar gak, (4) Funny, (5) Tingtong!!

3) Perkara yang paling memorable dia pernah lakukan kat awak?
Ada ek?? Pandai berbahasa

4) Perkara yang paling memorable dia cakap kat awak?
S.E.T.A.N… Hahahah!!!

5) Kalau dia kekasih awak, awak akan?
Dera dia sampai lembek! Hahahaha!!!

6) Kalau dia jadi musuh anda, anda akan?
Kahwinkan dia ngan Wanie. Hahahah!!!

7) Kalau dia jadi kekasih anda, dia perlu improve dalam?
Ketinggian.. Ooops ;p

8) Kalau dia jadi musuh anda mungkin kerana?
Dia celabedah aku!!!

9) Overall impresion tentang dia?
Hehehe, best sbb tingtong cam aku gak!!

10) The most desirable thing to do to her/him?
Erk, apa melalut punyer soalan.. Campak dia kat Ulu Yam nanti kot. Wakaakaka!!!

11) Apakah anda rasa tentang pandangan orang terhadap anda?
“Pojie sucks!!!

12) The character of you for yourself..
Happy-go-lucky n ada sense of humor!

13) On contrary, the character you hate about you..
Cepat sentap n jahat mulut..

14) The ideal person you want to be with..
The Abdullah!!!

15) For people who like you, tell something about them..
Lali ngan kegilaan aku kot. Huhuhu..

16) Ten people you tag.. Xmau!!

17) Number 2 ada hubungan dengan siapa?
Hahaha.. Soalan xrelevant!

… Soalan² seterusnya terpaksa dibuang sbb sgt xrelevant!

Love,

6 Respons to “Tag from Aizoul: Pening Nak Jawab!”

  1. Eazy Izzuddin Mei 5, 2009 pada 12:26 pm #

    whoa…nice hair…..=D

  2. rizz Mei 5, 2009 pada 3:14 pm #

    hhhaah lawak jehh tag aizoul nii ekeke

  3. Cik AniS GalaxY Mei 6, 2009 pada 12:01 am #

    hahaha….zoul tagg kamoosekali jwpn pedas utk zoul…kikidia mmg tingtong mcm pojie gak

  4. Hezesuze Mei 6, 2009 pada 3:23 am #

    haaapeeee! aizol tingtong gak cam pojie..wah ini sudah mendatangkan suke bangat ni…hehehe

  5. Richeal Phil @ Ritz ^-^ Mei 6, 2009 pada 10:04 am #

    huhu cool and interesting blog, just surfing around…keep it up!! ^-^

  6. AiZouL tHe aBg keChiK... Mei 6, 2009 pada 10:31 am #

    hahaha..jwpn yg ikhlassuke2..zoul + pojie = tintong kuasa dua

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: