Secebis Bingkisan dari PoJiePooH

8 Mei

Sedang menghitung hari nak ke Ulu Yam. Xsabar rasanya. Jadi Pojie buat sedikit bingkisan kasih tanda ingat-ingatan buat anda yg akan hadir di sana kelak.


Apa sumer tuh? Sabar yer. InsyAllah Pojie sedang usahakan agar sumer dapat nti. Hope sudi la menerimanya. Xde apa yg Pojie nak kasi, org susah xdpt nk bli kan brg mahal², dapat bli kertas kaler² wat souvenir sndiri jela yg Pojie mampu…

Love


8 Respons to “Secebis Bingkisan dari PoJiePooH”

  1. rizz Mei 8, 2009 pada 8:18 am #

    hehe tanteknyaeww 4 me ade x ekekeke

  2. Kenek Mei 8, 2009 pada 8:23 am #

    utk nad mesti tadek kanwuwuwuw..~

  3. Hezesuze Mei 8, 2009 pada 8:29 am #

    ermm nak jgak3…ishh xsabo da ni…yahooooooooooooooooooo!!ulu yam! here i come!

  4. ||| PöJìé PööH ||| Mei 8, 2009 pada 8:43 am #

    Saper yg dtg nnti ada la yer..Klo Nad dtg kamu pun akan dapat..Hehehe..

  5. Nur Farhana Abdullah Mei 8, 2009 pada 9:17 am #

    Alah.. Nk jugak.. Pojie.. Meh sini amek org kat ipoh.. Hak hak hak.. Tak pn, kirimkan pada angin lalu jek laa.. Heehee.. =)

  6. wAtashiwa Nemo-cHan Mei 8, 2009 pada 10:00 am #

    sgt kethip la kamoo….mau pnjm tgn bleh???

  7. AiZouL tHe aBg keChiK... Mei 8, 2009 pada 10:29 am #

    aku pon ada sesuatu utk ko..suprise..light2 ajor

  8. Cik AniS GalaxY Mei 9, 2009 pada 2:27 am #

    BESTNYA…X SBR NIE…POJIE MMG CREATIP. YE ITU MMG BENAR..MISS U DEAR

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: