Poll & Award…

11 May
Entri selingan sementara menunggu bloggerwan tegar yg telah mendapat title “sehari sedozen entri“, si Rizz utk buat entri pasal Ulu Yam. Malas giler weh nk buat, lgpun bukan ada yg nk baca pun klo sumer pic n gambor ngulang, so Pojie wat la commercial break kasi korang tarik napas dulu yer sblm baca entri Rizz tuh! **matiler sagat dia lagi!

So klo saper² yg notice (ramai yg xnotice, I’m too sure) ada poll kat sebelah kanan blog Pojie tempoh hari kan, pasal pendapat korang tentang Pojie nih. So inilah keputusannyer…

So selepas dicongak² (tetiba plak aku kueh Math bab percentage nih, thanks to Ajim) maka dapat la disimpulkan dari 21 insan yg sgt baik hati yg sudi vote nih (tq so much):

  • 2 org ckp Pojie nih KAWAN BAIK, dan
  • 3 org cakap Pojie nih BAIK HATI. Terharu sungguh Pojie.
  • 5 org mengatakan Pojie nih LAWAK dan
  • 5 org kata Pojie nih HAPPY-GO-LUCKY. Hehehe, I’m just being myself dear.
  • 3 org bilang Pojie nih sbg MULUT LASER, dan
  • 3 org ckp Pojie ni BUSUK HATI.

Erm, memacam org pk pasal Pojie ek. Pojie ingat sumer org suker Pojie, ada jugak yg benci kat Pojie. Hahahaha!! Xkisah la, hak dan pndangan masing². Pojie xleh nk paksa sumer org suker kat Pojie. Pojie boleh terima klo org ckp Pojie nih bmulut laser. Even Mak sndiri pun pnh akui mulut Pojie nih tau! Cuma bab busuk hati tuh, puas jugak la Pojie mencari, busuk tang mana, ntah la. Maybe sbb org pk MULUT LASER tuh bpunca dari sikap BUSUK HATI. Ntah la. I’m just being myself. Saper yg xsuker leh slow talk n ckp baik² ngan Pojie, insyAllah Pojie leh berubah ngan sokongan kalian, klo xleh slow talk tp trasa sakit ati ngan Pojie, dgn segala hormatnya anda bleh jalan. Pojie xheran pun…

Yang atas nih plak adalah award yg Cik Pikok kasi sama Pojie n blogger² kesayangan dia. Cewah! Smpai la nih Pojie masih ttnya², kenapa nama dia Pikok. Adakah sbb dia minat sgt ngan burung merak (peacock) or sbb dia rasa dia secantik burung merak?? Hehehehe… Ampun Pikok. Apa² pun thanks a lot for the award eh..

Erm, sudah cukup iklan Pojie nih, mari kita kembali kepada Rizz utk memberikan laporan² terkini berkenaan ngan Gathering Blogger di Ulu Yam semalam. Jom terjah [KLIK].

Love,

3 Respons to “Poll & Award…”

  1. Eazy Izzuddin Mei 11, 2009 pada 1:32 pm #

    hiks…pojie mmg baek hati….=Dcongratz! dpt awards…xD

  2. El-Zaffril Mei 11, 2009 pada 2:03 pm #

    Pojie…U memang baik pun… sepanjang i kenal u… so far ok jer… selain i hangitkan tu jer la…so baik u time tu…

  3. rizz Mei 11, 2009 pada 4:35 pm #

    kah3 kemaen keji bg link rizz terus haha..pape pon rizz syg akmooo igt tuhh:)

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: