Tag from Adrianna: Citer & Lagu…

13 Mei

1.Citer ape yang buat anda ketawa sepanjang menontonnye?

Citer² Allahyarham Tan Sri P. Ramlee. He was created such a great masterpiece in all his works. Best sgt tau!!

2.Citer ape yang buat anda menangis?

Apa² cter bkaitan ngan family dan ibu. Pojie mmg tangkap leleh ok. Lelebih lagi Airmata Ibu, cter yg Wan Nor Azlin jadi ibu tuh! OMG, Pojie pnt tghok cter tuh sbb pnt menangis ok!

3.Citer ape yang buat anda marah?

Citer² karya Prof Madya Abdul Razak Mohaideen. Jgn kan Pojier jer marah, klo tayang kat India, sumer yenna kat sna marah dan panggung wayang akan dibakar, hajarnyer!!! Wat cter cam hanjeng, cene la leh dapat title Prof Madya!! Sorang lagi skrg, David Teo. Samer jer depa!!


4.Citer ape yang anda suke sangat2?
Pojie layan sumer citer yg rating 4/5 bintang ke atas..

5.Drama bersiri ape yang kamu tak pernah miss 1 episod pun?

Erm, dulu Desprate Housewives, Kasih Ku Seru dan Rosalinda. NOw xde kot..

6.Lagu ape yang paling kamu suka?

Payah la, sbb suker sume lagu. Paling best dgr skrg Imran Ajmain, Jika Engkau Pergi.

7.Lagu ape yang paling kamu tak suke?

Lagu black metal. Shit!!

8.Lagu ape yang menggambarkan situasi anda sekarang?

Shetosi Bashi – Ziana Zain (ntah apa² ntah aku nih).


9.Lagu ape yang boleh buat anda gelak tak henti-henti?

Lagu yang liriknya bodoh. Macam lagu Bukan Superstar tuh.<– tiru jawapan Adrianna,. 10. Lagu ape yang boleh buat kamu menangis?
Lagu sedih n jiwang.

2 Respons to “Tag from Adrianna: Citer & Lagu…”

  1. rizz Mei 13, 2009 pada 4:02 am #

    shetoshi bashi cm best kan hehee

  2. Zeela LaLaLa Mei 13, 2009 pada 6:37 am #

    tag aku balik beb. hahaha

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: