KL Festival 2009

17 Jun

Haaa… Xlama kurang dari 2 mggu sajer lagi, bulan Julai akan menyusul tiba. Dan setiap tahun sepanjang bulan Julai jugalah Kuala Lumpur akan mengadakan KL Festival. Pelbagai aktiviti kesenian dan kebudayaan akan berlangsung di bulan ini. Yang pastinya acara yg Pojie tggu² kan setiap tahun adalah Citrawarna Malaysia dan himpunan persembahan² kebudayaan dan tarian. Ohhh, I’m sooo pleasured! Korang pun tau kan Pojie nih jenis insan berdarah dan berjiwa seni, walaupun orangnya xla seseni (halus) mana. Hiks ;p Merindui saat² masa study. Sbb leh join sumer xtvt kebudayaan nih. Leh menari, blakon. Kata org tuh bakat lite² tuh sumer Pojie ada la segala basic n asas dia. Cewahh!!! So pada tahun nih juga akan diadakan bbrapa konsert. Antaranya spt di bawah ini;

Klo mak Pojie ada kat KL nih, mesti dia nk trun padang sbb dia peminat Dato’ Ahmad Nawab gak nih tau!
Konsert kerohanian pun ada…
Erm, budak² muda yg suker gig mesti layan kan…
I love this kind of performance…
Ada makcik² dan pakcik² yg nak mngimbau memori lama? Tp knp ada artis Indon plak??!
Satu²nya yg Pojie nanti²kan selama ini. Konsert Dato’ Siti dah xsempat, hope kali nih sempat utk dia pulak nih!

Ini sebahagian sajer eh. So, jgn lupa kita menjayakan KL Festival 2009 ni yer. Macam² kesenian yg anda boleh melihat dan merasainya sendiri. Oh gosh, tlalu byk sgt xtvt yg akan dijalankan nanti, yg pasti jadual harian Pojie akan penuh dgn semua xtvt nih nanti. Untuk maklumat lanjut silalah ke website KL Festival 2009 ok! Adios!!!

Love,

2 Respons to “KL Festival 2009”

  1. rizz Jun 17, 2009 pada 7:07 am #

    best2…cm knl je pemplate tu pojie hahaha.noted : bwk rizz k

  2. Hezesuze Jun 17, 2009 pada 9:59 am #

    ishh si rizz tu…nk itot jerk…hehewah nmpak cam meriahuols kan…cam nk pegi jerk…p/s rizz kata anuar zain da kawin senyap2 ek…hehe larikkkkkkk

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: