Tahniah Zull

19 Jun

Hari ni adalah tarikh utk mengetahui keputusan kemasukan ke IPTA bagi kemasukan lepasan STPM. So, Pojie mau ucapkan tahniah buat Zull yg telah berjaya menempatkan dirinya di Universiti Putra Malaysia (UPM) dalam kos Kesusasteraan Bahasa Inggeris. Hebat kan!!! Pojie bahasa Melayu nih pun tonggang terbalik lg, dia amik bahasa Inggeris, sastera lagi ok! Clusttt kan!!! Clap³. Tahniah dik! Teruskan usahamu. Tahniah juga buat kwn² dan juga sesiapa yg dapat masuk IPTA dan IPTS. Yg xdapat, cuba buat rayuan yer. InsyAllah ada rezeki, pasti akan dapat. Klo xde rezeki, usaha lagi ok!!!

P/S: Peliknyer panggilan sekarang thru online jer. Xde surat sampai kat umah pun. Pastu arini tahu result, 28 Jun dah kne daftar. Macam hanjeng kan buat org tkejar². Sori, xdpt nk anto sbb 28hb tuh byk sgt agenda, tp dh janji ngan Mak nk blk kg. Sori eh…

Love,

6 Respons to “Tahniah Zull”

  1. Eazy Izzuddin Jun 20, 2009 pada 12:57 pm #

    tahniah zull!=D

  2. miss emyliza Jun 20, 2009 pada 3:28 pm #

    wah boley jumpa zul…. amy kan upm, fakulti samer nih… jumper yer…

  3. Hezesuze Jun 21, 2009 pada 2:43 am #

    TAHNIAH!sib baik kt UKM jerk..kalo jauh harusss ler akak sedey..hikp/s sory akak pun xleh anto coz ada gath bloger…wakakaka

  4. rizz Jun 22, 2009 pada 1:18 am #

    congratt zoulle hehe

  5. zull Jun 24, 2009 pada 7:07 am #

    tq3!!! uols…spe lg bloger kat upm..nk jmp sume..PEACE!!!!

  6. Eragon_iz Julai 2, 2009 pada 12:49 pm #

    wow encemnya zull. yg sape punye ni. heheheheh. jgn marah tuan tanah ye. kihkih

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: