Aku capek banget sih!!!

17 Ogo

Salam Isnin buat teman² sekalian. How was ur weekend so far?? Pojie? Ohhh, Pojie capek banget skrg nih! Motippp guna slang Indonesia?? Ha, itu yg akan Pojie story kat kwn² semua. Pojie akan cuba story sebaik mungkin malam nih, since malam xbyk keje. Esok pagi sblm masuk keje kul 1pm, Pojie akan publish utk bacaan korang sumer. 2 kisah dalam 2 hari. Sgt penat tp ternyata, Pojie tetap enjoy sbb di samping teman² membuatkan Pojie lupa seketika diri ini. So, izinkan Pojie membuat kerja sket n rest sblm dapat resfresh segala memori lalu utk dikerahkan melalui blog. Catch u later!!!

Love,

9 Respons to “Aku capek banget sih!!!”

  1. mr.syazwan Ogos 17, 2009 pada 1:25 pm #

    apa la dia tu erkermmmmmmmmmmm

  2. mr.syazwan Ogos 17, 2009 pada 1:26 pm #

    apa la dia tu erkermmmmmmmmmmm

  3. mr.syazwan Ogos 17, 2009 pada 1:27 pm #

    apa la dia tu erkermmmmmmmmmmm

  4. << s| tED| >> Ogos 17, 2009 pada 3:02 pm #

    buat apa sampai capek bangat tu sih…. aku pun dah berjangkit indon.. ekekekekek

  5. rizz Ogos 18, 2009 pada 2:18 am #

    ehee cian diee capek bangatt sabo yerr:p

  6. D.O.U.B.L.E...S Ogos 18, 2009 pada 2:35 am #

    alahai capek ya..sabo ya kamu…

  7. Hezesuze Ogos 18, 2009 pada 4:00 am #

    capek…capek…jnji idup hepi kan kan…ekeke

  8. Mr.Homosapiensz Ogos 18, 2009 pada 5:49 am #

    kecapetan dan keletihan iya…banyak2 istirehat donk…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: