Tak Perlu…

18 Nov
Tak perlu ucapkan janji andai tidak bisa ditepati…
Tak perlu berkata cinta andai tidak dapat dikasihi…
Tak perlu mengaku sahabat andai tiada rasa di hati…



Love,

14 Respons to “Tak Perlu…”

  1. joegrimjow November 18, 2009 pada 1:17 am #

    cari kawan reramaiyg bengong2 nitinggal kat pudu je

  2. aLeen aVriL November 18, 2009 pada 1:23 am #

    nape nih pojie???

  3. mawar_berduri November 18, 2009 pada 2:14 am #

    Selagi kita hidup kat muka bumi ni….kita kan bertemu bermacam jenis kawan…..kawan yang baik kita simpan yang lupa diri tu kita humban je .. 😛

  4. H.R PuTeRa YuSoFF November 18, 2009 pada 2:15 am #

    andai ada bunga di tamanmekar berwarna kuning,mengapa perlu ke hutansekrang boleh disunting

  5. aMir RaYYaN November 18, 2009 pada 2:37 am #

    Punya sahabat itu indah…..jg diri pojie…:)

  6. momguess November 18, 2009 pada 2:51 am #

    yangko knp????

  7. Hezesuze November 18, 2009 pada 2:51 am #

    kenapa wahai adikku pojie???

  8. fikaryna79 November 18, 2009 pada 3:54 am #

    sape wat pojie nih!

  9. Fauzzan Helmy Anuar November 18, 2009 pada 5:05 am #

    Hurm…???

  10. adie_kun November 18, 2009 pada 6:20 am #

    ala2 frust je bunyinya..biasa la kan.. kehidupan ni..penuh ngan kejutan…manusia pun macam2 ragam…so, sabar je la eh pojie kalo ada pape yg wat pojie sedih..(*_*)

  11. wAtashiwa Nemo-cHan November 18, 2009 pada 6:36 am #

    dear….bertenang lah… ada hikmah disebaliknya…

  12. Melz November 18, 2009 pada 6:52 am #

    cakap ngan tangan 😀 wakakkaka macam citer astalavista babeh 😛 eh macam citer teminator 😛

  13. farish H November 18, 2009 pada 7:03 am #

    sape dearr saba jelah

  14. atty's November 18, 2009 pada 8:18 am #

    apa pun yg pojie hadapi..sabar ye..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: