I’m Waiting…

11 Feb
I’m waiting…
Keep on waiting…
Waiting for you…

Can’t wait for you,
Coming in my life!!!

P/S: Haishh, cepatler sampai…

Love,

6 Respons to “I’m Waiting…”

  1. Hazzy Ishak Februari 11, 2010 pada 3:48 am #

    sabar sabar…

  2. syaf Februari 11, 2010 pada 4:12 am #

    duit apakah itew…boley blanjer karox kan…hahaha

  3. ||| PöJìé PööH ||| Februari 11, 2010 pada 10:42 am #

    Hazzy:Tgh sabor la nih..Syaf:Bukit duit la sun, tgok betul²..

  4. Fairuz Selamat Februari 11, 2010 pada 10:42 am #

    ni tunggu ape ni.!!!! mcm best je… nak gak./1!!!

  5. Fairuz Selamat Februari 11, 2010 pada 10:42 am #

    ni tunggu ape ni.!!!! mcm best je… nak gak./1!!!

  6. Afzainizam Februari 11, 2010 pada 11:17 am #

    salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.comWahhhh macam ade benda baik je…. ape benda nya tu…..dah lama lah… tak ziarah entry anda… tapi datang datang ade benda mengejutkan aje…. tak pe lah tengah tunggu ni….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: