Tak Tahu Yang Mana 1!!!

20 Feb

Yang di sini merindu, yang itu pun merayu, tak tahu yang mana satu!

Anda ingat lagi lagu itu? Yang pernah di popularkan oleh Juliana Banos. Apa citer la minah tu sekarang. Tapi yang pasti Pasti dia dah chubby dan masih cantik, tinggal kat JB, umah dia besor! Tapi Pojie bukanlah nak story pasal dia, tetapi pasal dilema Pojie untuk 28 Februari 2010 nih nanti.

“Apa pasal mau pening² sama itu tarikh kawan?”. Sebab pada tarikh berkenaan akan diadakan 2 blogger gathering. Dua² jemputan dari blogger yang hebat dan rapat sama Pojie iaitu Blogger Hezesuze dan Blogger Melromeo. Dua² best, ada kelebihan dan kekurangan masing². Dua² Pojie belum pernah join dan sangat berhajat untuk join kali ini. Tetapi kenapalah perlu jatuh pada hari yang sama, tempat berbeza? Kawan², bagi cadangan boleh?

P/S: Kalaulah boleh aku klon kan diri sendiri…

Love,

6 Respons to “Tak Tahu Yang Mana 1!!!”

  1. cik eykameow :) Februari 19, 2010 pada 4:21 am #

    melz tak ajak punn😦

  2. Mr.Homosapiensz Februari 19, 2010 pada 4:26 am #

    bergabung! hihi…

  3. afzainizam Februari 19, 2010 pada 4:42 am #

    Salam kunjungan dari blog kami http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/Salam ziarah dari kami…..Kami sedang baca older entry anda…Salam Perkenalan dari kami…. Semoga persahabatan ini mendapat manfaat bersama…Kawan,seseorang yang sentiasa membantu kita,sahaya aku terkaksima dengan dunia ini,engkaulah jua aku mencari,engkau membantu aku,aku suka,walaupun sebesar beras bantuanmu,tetap akan aku ingati,kerana budimu aku sangat hargainya,suatu hari nanti,tidak akan aku lupa,membalas semua jasamu . Kawan,seseorang yang boleh kita percayai,engkau tahu aku mempercayaimu,segala kepercayaan aku letak pada engkau kawan,aku harap engkau tidak mensia-siakanya,engakulah tempat aku bersimpan rahsia,mengharap orang lain,aku kurang mempercayainya,hannya engkau aku percaya sebagai kawan aku,jadikanlah kepercayaan ini suatu kebaikan untuk engkau kawan.Kawan,seseorang yang boleh menasihati kita,andai kesalahan melitupi aku,engkau akan nasihati aku,aku menghargainya dan aku mengingatinya,aku berubah dengan nasihat engkau itu,aku mahu,engkau sentiasa menasihati aku,nasihat engkau, pedoman untuk aku,aku berharap kita sentiasa,menasihati sesama yang lain,sama-sama kita berjaya,dimana jua kita berada.Kawan,seseorang yang mungkin kita akan kehilangannya suatu hari nanti,aku harap,ini tidak akan terjadi pada engkau kawan,engkau itu kawan,kawan itu engkau,aku kawan engkau,engkau kawan aku,kenyataan ini engkau ungkailah dengan fikiran engkau itu,andai engkau pergi dari hidup ini kawan,aku harap engkau sentiasa bersedia,menghadapi dunia penuh pancaroba ini,andai engkau pergi dari hidup ini kawan,aku hanya mengharap satu perkara dari engkau,ingatilah persahabatan aku dan engkau ini,kerana aku,sangat menghargai persahabatan ini.Salam perkenala dari kami??? Moga saya merima respon yang baik dari andaSilalah layari blog kami http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/Tidakkah mereka memerhatikan burung-burung yang dipermudahkan terbang melayang-layang di angkasa lepas?Tiada yang menahan burung-burung itu (dari jatuh) melainkan Allah.Sesungguhnya pada yang demikian itu ada tanda-tanda ( yang membuktikan kekuasaa Allah) bagi kaum yang beriman. (surah al Nahl 16:79)

  4. Eazy Izzuddin Februari 19, 2010 pada 8:28 am #

    ha…x thu pun de gatheringhuhuni psl x on9 lame lah neh…xD

  5. Remy.com Februari 19, 2010 pada 10:15 am #

    pergi dua dua, first pergi dari start smpi pertengahan dan second pergi dari pertengahan sampi habis…dua dua dapat dan enjoy….pasal transportation pojie nek transpostation awam huhu…

  6. AdiE Februari 19, 2010 pada 4:02 pm #

    ala….adie x di jemput ke utk gathering nie???~daniel adie~

Tinggalkan Jawapan

