2nd Putrajaya International Hot Air Ballon Fiesta 2010

21 Mar


http://www.myballoonfiesta.com/
Eiii, bencinya. Kenapalah Pojie terlewat mengetahui tentang acara ini? Setiap tahun akan diadakan acara belon udara panas nih di Putrajaya. Seorang teman baru bagitahu semalam. Kawan² cakap meriah, macam tahun lepas dengan penyertaan dari beberapa buah negara. Best tuh. Macam² acara diadakan. Pelbagai rupa belon panas di udara. Berbagai-bagai ragam umat yang boleh disaksikan. Hari nih last kan? 

Tapi apakan daya, demi menyahut seruan ibunda tercinta dan menghadap duli paduka ayahanda sultan di daerah Johor ni. Lagipun terasa rindu di dada. Maka telah berangkat pulang la Pojie ke Muar kelmarin bersama² Vienna, dinda kesayangan hamba.  Oh, damainya kampung halamanku ini…  Petang karang baru balik ke KL, mau dating sama si Ibu Gamat, Ketua Buntal dan Obor² di lautan Matic!

Kesimpulannya, tahun ini terlepas lagi. 
Tunggu tahun depan la pulak..

P/S: Teringin menyambut hari ulangtahun atas belon udara panas dan star cruise. Bila la dapat ek?

Love,

10 Respons to “2nd Putrajaya International Hot Air Ballon Fiesta 2010”

  1. i'm shin... i'm inesen Mac 21, 2010 pada 5:51 am #

    hmmm ada org ajak shin dating tengok belon panas ni… tp shin x dapat pi.. cian dia..tp lagi best dok dalam belon ni ngan adam ngan syuk… betambah panassssssss

  2. Epul Azimi Mac 21, 2010 pada 6:33 am #

    mmg best kalo dpt naik tapi gayat…:)

  3. sI tEDI Mac 21, 2010 pada 8:16 am #

    dak pojie,family 1st

  4. H.R PuTeRa YuSoFF Mac 21, 2010 pada 10:55 am #

    nnt nk g ajak jai tau

  5. miss lolly a.k.a luvfareda Mac 21, 2010 pada 12:38 pm #

    meh meh kita main tiup bel0n je eh ?jgn sedey2~

  6. Kapten Mac 21, 2010 pada 9:56 pm #

    kesian leer jugak kat kohehe

  7. Hezesuze Mac 22, 2010 pada 5:55 am #

    akak pn tlepas gak sbb last weekend abg pomen ada lawan futsal…huhukita tunggu thn dpn la..

  8. arep Mac 22, 2010 pada 8:00 am #

    i tengok dari balcony rumah sajo

  9. Hazzy Ishak Mac 22, 2010 pada 8:07 am #

    patutnye kita wat rombongan pojiehehe

  10. CikLilyPutih Mac 23, 2010 pada 11:52 am #

    pojie, tak per tahun depan kite pegi ek sesame tau!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: