Baby Pooh, I want you!!!

27 Mar

Rinduku tidak tertahan lagi selepas mendapat info dan tunjuk ajar dari Kak Tash kesayanganku.. Apa yang pasti, tidak mahu menyalahi undang², tetap bertanya kepada yang pakar, alhamdulillah tiada masalah untuk mengambil anak angkat buat jejaka bujang kacak bergaya seperti Pojie ini (cewahh!).

Buat sementara waktu ni, Pojie masih menunggu hari dan waktu yang bakal tiba, untuk dipertemukan sama anak Pojie kelak oleh Kak Tash. Bagi mengubat kesengsaraan untuk menemuinya, Pojie akan tatap wajahnya setiap kali Pojie membuat kerja di ofis ini. Semoga suatu hari nanti dia kelak jadi peneman setia Pojie bukan saja di rumah, malahan juga di ofis dan di mana² juga Pojie pergi..

Baby Pooh! I want you!!!

Love,

9 Respons to “Baby Pooh, I want you!!!”

  1. Hezesuze Mac 27, 2010 pada 3:41 am #

    ceeehhhh!! ingatkan anak angkat ape tadi….huh!

  2. Sendra Mac 27, 2010 pada 5:35 am #

    wahh..sugar glider,..sendra nak bela juga tapi masalah maintainence dia tinggi sangatlah..tak mampu lahh..sob3.

  3. Natasha Mac 27, 2010 pada 6:27 pm #

    wah….!!!! dah senang hati ker nak bela bila dah tau status lesen?hahahahah kenapa x nak ambik awal? kalau nk awal dr 1hb bagi tau jer..kak tash blh call org tuh

  4. BELALANG Mac 28, 2010 pada 8:13 am #

    nk gak baby pooh… ekekeke =P

  5. Aus MeLankoLik Mac 28, 2010 pada 12:18 pm #

    la nk kena pakai lesen ke bela ni ??hahaha

  6. Adam Mac 29, 2010 pada 3:27 am #

    nak gak leh? potong dua~~

  7. Hazzy Ishak Mac 29, 2010 pada 8:39 am #

    sekali anak angkat berbulusiap ada ekor lagiehehe

  8. Nurul Mac 29, 2010 pada 9:26 am #

    wei…aku pn nk jdkan dia anak angkat bleh…?sudi x dia kwn ngn kucing2 aku..?ngeh2…ni link blog br aku…http://kamipunyarumah.blogspot.com

  9. Afzainizam Mac 31, 2010 pada 5:54 am #

    Salam dari kami… http://firestartingautomobil.blogspot.comhttp://bukandoktorveterinar.blogspot.com/uhhhh lama tak dengar suara bicara kamu… wahhh banyak dah berubah hijau lah….damai dok kat sini….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: