Flash Mob; Malaysia pun ada ek?

2 Jun
Ohooo..

I love flash mob. Wish I could join 1 day. Huhuhu. Ingatkan kat oversea jer ada benda² macam ni dan ini. Kat Malaysia pun ada juga rupa²nya selepas Maxis, Digi pula muncul. Cool isn’t it??? Thanks to Jai for the info…

Yang pasti masa sambutan Oprah juga yang meletop dengan bilangan 20,000 orang yang membuat flash mob ini menjadikan ia rekod terbesar setakat ini. Siap ada ombak² lagi, gerek seh! Oprah sendiri pun terpesona…

Love,

11 Respons to “Flash Mob; Malaysia pun ada ek?”

  1. Hezesuze Jun 2, 2010 pada 3:12 am #

    Wah kt mesia pun ade..nape dowang xpanggil akak…leh akak join sekaki…huhulagi besh tgok yg oprah ni …akak pun terpesona gak…camne ek dowang wat latihan….ada ombak tu….walllaa!!

  2. BLOG PUTERA YUSOFF Jun 2, 2010 pada 3:15 am #

    klu pgl ahkak wajib jai join skali. hehe… ala jai pon secara tak sengaja perasan. huhu

  3. Hazzy Ishak Jun 2, 2010 pada 3:16 am #

    flash mob utk oprah tu memang sempoi habis, ramai pulak tu

  4. Matjoe Jun 2, 2010 pada 3:46 am #

    aku pon teringin nak joint

  5. Roronoa Zoro Jun 2, 2010 pada 4:50 am #

    aik? malaysia pon ada… wow!! hehe

  6. kak ina kl Jun 2, 2010 pada 7:57 am #

    wah bestkan dah byk dah flash mob kat sini..aisehhhh manalah akak tau kamu org mua…kamu pun tak pernah cerita pun..tak per..nanti akak gi Mua akak ajak kamu gi sama ek..janganlah merajuk..kang sape nak pujuk..ahaksss

  7. Eazy Izzuddin Jun 2, 2010 pada 9:01 am #

    uish..de gak eh…;)

  8. Eazy Izzuddin Jun 2, 2010 pada 9:24 am #

    pojie..awat chatbox xde..hik2..xDwendu juga..pape contact je..=)

  9. El-Zaffril Jun 2, 2010 pada 11:05 am #

    Jom organize 1 pojie

  10. Judiene Jun 3, 2010 pada 9:22 am #

    hey, thanx for stopping by at my blogyeah, that's aziz

  11. Anonymous Ogos 12, 2010 pada 6:57 am #

    I would like to exchange links with your site pojiepooh.blogspot.comIs this possible?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: