Lagi video Luna Maya dan Ariel Peterpan – TERBARU

22 Jun
Tak habis² lagi dengan kisah video panas Luna Maya dan Ariel Peterpan. Ini adalah video terbaru dari mereka berdua yang sememangnya panas, dan kali ini kalian akan dapat saksikan Ariel bersama dengan seorang lagi wanita, berpeluk mesra di dalam kamar yang sama dengan Luna.
Saksikan…
Amacam? Cukup panas tak? Video yang panas atau korang yang panas hati? Hahaha, sorry la saja tease kalian di hari Selasa nih memandangkan Pojie dah semakin sibuk hari ke hari dengan kerja dan projek² yang menanti. Apa² pun jangan nak dok fikir video panas jer, meh fikir panasnya cuaca sekarang nih, panas lagi neraka nanti. Jadi sama² lah kita berpuasa di bulan Rejab kerana banyak fadilatnya. Hehehe…
Love,

7 Respons to “Lagi video Luna Maya dan Ariel Peterpan – TERBARU”

  1. Hazzy Ishak Jun 22, 2010 pada 1:30 am #

    mesti video tipu kan kan kan?hazz tak dpt tgk lahHAHA

  2. Pensel Kontot Jun 22, 2010 pada 1:40 am #

    ya..memang panas

  3. piKOk Jun 22, 2010 pada 4:09 am #

    ahaha..panas…:D

  4. Azman Roslan Jun 22, 2010 pada 5:32 am #

    panas gile.. hahahRamalan World Cup 2010: 16 Pasukan Ke Pusingan Kedua

  5. senandung semalam Jun 22, 2010 pada 7:03 am #

    xhbs2 lg kes dowg ni…

  6. NuFa Jun 22, 2010 pada 7:54 am #

    panasssss nyer video nie.. rugi tk tgk.. ngeh3..

  7. CengkodokPolkadot Jun 23, 2010 pada 12:22 am #

    Pooh Lolo,Xde ke yg bogel betul nye videoko cr la..ko kan agen

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: