Seri Tertangguh VS Kau Kuseru

30 Sep
Salam,

Rasanya dah lama juga Pojie tak baca novel selepas Cinta Sufi. So, hari tu Pojie jalan² kat MPH dan tersapu 2 novel dari 2 org novelis yang Pojie minat. Seri Tertangguh dari Nizam Zakaria. Pojie pernah baca ia versi online, cuma kali ini nak baca sekali lagi sebab best, dan nak jadikan koleksi dalam almari. Hehehe. Lepas ini nak cari Awang Vampiro pula. Best tau cerita tuh!

Dan novel kedua adalah Kau Kuseru, dari seorang teman FB Pojie, Hasrudi Jawawi. Seorang novelis baru yang sangat berbakat. Kira bagi support la kat kawan². Lagipun pernah baca sikit² penulisan beliau, not bad. Kalau ok, nak beli Chermin pula pasni. Kedua² cerita ini berunsurkan seram. Hehe. Jadi, selepas nih kalau terlihat Pojie mana² sambil membaca novel, sila tegur tanpa segan silu, kalau tak dengar tepuk jer bahu, sebab Pojie jenis tekun membaca, tak hiraukan sekeliling kalau dah pegang novel. Hehe..

Love,

3 Respons to “Seri Tertangguh VS Kau Kuseru”

  1. Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) September 30, 2010 pada 3:17 am #

    nizam zakaria pya penulisan sgt2 best!!!

  2. BLOG PUTERA YUSOFF September 30, 2010 pada 4:28 am #

    ok.. kuar beli skrg jgk

  3. miss emyliza Oktober 5, 2010 pada 1:20 am #

    oppss pakai inai ka pojie poaah??..ehehee

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: