MTesT KPLI: Wish Me Luck!

10 Nov
Salam,

Pojie pasti ramai di antara kawan² Pojie di luar sana yang meminati bidang pendidikan ini, yang dah apply KPLI, berdebar² nak menduduki ujian lepas membuat semakan penggilan MTesT ni. Pojie pun sama…
Cuma mungkin ada rasa bosan dan hanya berharap pada rezeki Allah jela memandangkan MTesT yang akan pojie hadiri Sabtu ini di Subang Jaya merupakan ujian yang ke-4 dalam hidup Pojie. Beriya jela amik ujian itu ini, dapatnya idak. Maybe belum rezeki kot. Ntah la kan, kadang² fikir Pojie yang sangat² meminati bidang perguruan nih sejak kecil lagi, tak dapat peluang. Nak jadi cikgu tak dapat apatah lagi lecturer (ada saudara mara pun bukan boleh tolong), tapi merasa la juga jadi cikgu sandaran dan tutor dulu². Tapi pelik la, kawan² yang saja² amik dapat jer terus, sangat jeles ok.

Tak mengapalah Pojie. Berbaik sangkalah pada Allah, mungkin Dia tengah mengaturkan sesuatu yang terbaik untuk dirimu. Bersabar jela. Yela Allah nak bagi ujian. Kalau ujian nih tak lepas macam mana nak bagi ujian handle kanak² istimewa nantikan. Jadi tatkala itu, Pojie akan bisa berbicara bahasa isyarat demi membantu anak bangsa, lebih² lagi yang istimewa, insyAllah… Jadi kawan² doakan kejayaan Pojie ok.

WISH ME LUCK!!!
Love,

15 Respons to “MTesT KPLI: Wish Me Luck!”

  1. ita cutevirus November 10, 2010 pada 2:29 am #

    good luck!!

  2. syaf November 10, 2010 pada 3:05 am #

    wish u luck babeh..adelah tuh rezekinyer nanti

  3. Hezesuze November 10, 2010 pada 3:37 am #

    alwayz doakan yg terbaik tuk adik akak sorang nie

  4. Mr.Ix November 10, 2010 pada 4:37 am #

    go go go go pojie….!! goodluck!

  5. noramsein November 10, 2010 pada 4:45 am #

    nice… jd cikgu gak… insyaallah sume lancar… jom jadi cikgu ramai2…=)

  6. " KK " November 10, 2010 pada 7:09 am #

    sama lah kita pojie…

  7. encikSEDAP.com November 10, 2010 pada 7:14 am #

    tahniah. 😉

  8. Mommy Meh November 10, 2010 pada 7:14 am #

    good luck pojie. aku ahri tu saja nak apply tgok2 dah tutup. kuikui. xpayah kabel2 pon xpa. usaha sendiri lagi bermakna ok. kalau yg pakai kabel tu nampak sangat tak hebat mana pon (ok sori pada sesiapa yang keja guna kabel).semoga niat hg nak jadi pendidik dimakbulkan, ajaq yang elok2 ja ok.cukuplah budak2 skang yang aku tengok ramai yang xleh pakai.

  9. Sky8Men November 10, 2010 pada 7:47 am #

    ohooo..gud luck bro….aku pon tringin nk apply kpli n yg sma waktu dgnnya….cmne ek nk apply….hbuhu

  10. Admiral Hafiz November 10, 2010 pada 8:22 am #

    hehegud luck yerAdmiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

  11. akmafaizal November 10, 2010 pada 9:03 am #

    Good Luck

  12. z o u l November 10, 2010 pada 9:12 am #

    goodluck..

  13. fndrocka November 10, 2010 pada 9:15 am #

    Kau muda lagi…mcm2 peluang ada.jgn tak nmpk

  14. Freaky Firdaus November 10, 2010 pada 4:59 pm #

    then good luck

  15. hamzah ian November 11, 2010 pada 7:10 pm #

    sori la bro.. baru dpt on9.. hari tu exam.. sori tak bls komen

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: