Kisah Duda Anak Dua

4 Apr
Salam…

Ramai yang dah kenal siapa Pojie, ramai juga yang belum pasti. Mungkin ada yang baru mengenali Pojie masih belum mengetahui bahawa Pojie adalah seorang duda anak dua. 1 berusia setahun lebih, 1 lagi baru masuk 3 bulan. Maknya siapa, ntahlah kurang periksa. Yang pasti Pojie sangat bahagia dengan anak² Pojie. Selepas Prada, kini LV…

LV POOH

Haha. Actually buat masa sekarang inilah cinta hati Pojie. Anak² peneman sepi Pojie sebelum dia ada mak tiri. Tak tahulah bakal mak tiri diorang nanti boleh jaga diorang baik2 ker tidak. Boleh sayang sepenuh hati ker tidak. Apa² pun meh la layan entri bergambar pasal anak² Pojie nih…

LV masa mula² nak adopt dia, sangat garang ok!
1st time LV tido atas badan papa dia. Manjanya…
It’s me and LV
Pandai dah masuk dalam kotak tisu cam Prada
Dengan adanya LV, Prada dah tak keseorangan lagi, dia dah ada teman. Tido sama², makan sama².
Ni Prada. Kami nak masuk contest Epal CikEpal tak dapat T_T

Anak² dibawa ke mana saja, boleh juga dijadikan aksesori🙂
Kalau nampak Pojie jalan² dengan pouch di leher, maksudnya Prada dan LV ada bersama
So apa macam comel kan anak² Pojie nih. Kalau sehari tak jumpa mereka rasa rindu sangat di hati. Walaupun kadang² sakit hati especially pada LV yang sampai sekarang masih garang dengan Pojie, tak padan kecik, tapi itulah yang membuatkan Pojie bertambah geram pada dia sebab bunyi dia yang unik tuh. Prada betina, dan dia sangat manja. Paling suka kalau balik kerja pasti dia melompat atas Pojie. LV? Jangan harap. Apa² pun… 
Papa love you Prada!
Papa love you LV!!!

P/S: Sangat suka dengan gelaran duda anak dua. Ada masa lebih kurang setahun jer lagi untuk pakai nih. Hehehe..

Hanya satu,

15 Respons to “Kisah Duda Anak Dua”

  1. Dinda Iva April 4, 2011 pada 7:15 am #

    kehkhekhe..duda beranak 2 yang ni meletoooppppssss…hehehehehe

  2. Zaihazra April 4, 2011 pada 7:21 am #

    eleh! mak tiri kunon…:P

  3. atty's April 4, 2011 pada 7:24 am #

    salam pojie..suspen je kty..bila lak pojie ada anak..huhuhuhu..comey betui prada ngn lv..

  4. syazwan tahir April 4, 2011 pada 8:01 am #

    sgt2 cute!😄

  5. Jaws April 4, 2011 pada 8:13 am #

    itu tupai ke?cam best jer..rasa nak bela gak..

  6. saya_arief April 4, 2011 pada 9:37 am #

    cute.:D

  7. saya syamimi April 4, 2011 pada 11:30 am #

    warghhhhhhhhhhhhhh.. cute gilakkkk!!!\manjew gituuuu..😀

  8. Fanzi Ruji April 4, 2011 pada 12:55 pm #

    GERAAMM!!

  9. Encik Psychopath April 4, 2011 pada 7:17 pm #

    kang da duda bebetol baru tahu.

  10. yuyu lar April 5, 2011 pada 11:29 am #

    yuyu baru je main dgn sugar glidder ni…mmg trasa manja dia tu sangat2…woahhhhh poji da ade LV!!!*menyampah la..jeles2ahahahhaha..

  11. ♕ Mr.IX ♂ April 7, 2011 pada 10:28 am #

    breed by2 yer…nnti leh bg ix sekor…hahhap/s: header bukan cam ABPH…macam cite Gemilang TV3 tu ada lah..haha

  12. Amirul Faiz Abd. Razak April 9, 2011 pada 1:38 am #

    Ooooo, cute sangat.. Prada & LV, bukan ko ye. Haha.😀

  13. Ariff Shah April 9, 2011 pada 9:40 am #

    pinjam sekor best gak

  14. Natasha April 10, 2011 pada 2:42 pm #

    P/S: Sangat suka dengan gelaran duda anak dua. Ada masa lebih kurang setahun jer lagi untuk pakai nih. Hehehe.. (wahhhhh mcm dah berbau nasi minyak jerr) ahhahahahahaaa

  15. bukudiarysofea April 24, 2011 pada 6:46 am #

    Hahahhahaha!!Sengal gile!!Fikir betullah tadi. Ceyt =.="

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: